- Mit jelent a content schock fogalma?
Azt a jelenleg is megfigyelhető trendet, hogy a cégek egyre nagyobb mennyiségben állítják elő a tartalmat és próbálják meg "rátukmálni" a vásárlóra.
- Szerinted létezik a content shock? Mi a személyes tapasztalatod?
Mindenképp. Mindenféle nagyképűségtől mentesen állíthatom, hogy valamelyest rálátásom van az online marketing trendekre, s valóban megfigyelhető, hogy boldog boldogtalannak tanácsolja a szakma a különböző blogok vagy egyéb tartalomgyártásra szánt helyek elkészítését. Ahová természetesen hetente , vagy hetente többször is javasolják a tartalom előállítását, még akkor is , ha egyébként arra sem igény, sem kapacitás nincs.
- Melyik oldalnak van szerinted igaza (akik szerint ez létezik és érdemes vele foglalkozni vagy, akik szerint ez pusztán merő kitaláció)?
Ahogy fentebb is emítettem mindenképp érdemes vele foglalkozni, mindkét oldal szempontjából. Az egyszerű vásárlónak azért, mert így mégjobban meg kell válogatnia, hogy mit olvas el, mire fordítja az idejét. A cégek szempontjából pedig érdemes elgondolkodni, hogy megéri -e beállni a sorba, és elindítani a 23432424-ik XYZ.blog.hu oldalt és hozzá kitalálni egy megfelelő tartalommarketing stratégiát, vagy más utakat járnak be a vevőszerzés során.